Reason for Not Cooking Today

Hahhaha....aku memang xde mood nak masak untuk makan malam hari ni. Dari tengahari tadi lagi aku dah perah otak apa menu aku nak masak petang ni. And jawapannay tetap......tapau dari kedai. Tapi aku tak tau nak kasi alasan apa kat hubbyku....i know he will agree tapi aku ler yang termalu sendiri nanti. Dia penat-penat balik keje, then nak kuar makan plak. Bini kat umah ni xde buat apa pun sehari tapi malas nak masak.

Tapi memang dah lumrah alam. Ada hari malas dan ada hari rajin.

Tapi akhirnya...tanpa disangka-sangka dan tanpa di plan....masa tengah panaskan nasik, aku terpegang periuk yang hot. Aku ingatkan aku lom on apinye lagi. Siot....rasa panas dan pedihnya menggigit-gigit. Rasa nak nangis tapi tak de paedahnya.

10 minutes after that my hubby call. Katanya balik awal hari ni....mule la aku mengadu tanganku yang melecur...huhu...mintak kesian.

Hubby ajak makan kat luar malam ni. Huhu....meskipun aku tak mintak kemalangan kecil ni berlaku tapi rasa sakit tu rasa sonok plak.....haha...notty me...

You see....Allah always listen to our prayer and he help us in a very unthinkable way...agree?

0 comments:

Post a Comment