My weekend and AJL

Oh...seronoknye last weekend. My hubby beli buah durian and mempelam. Rasanya dah lama dah tak makan durian and pelam. Syok habis...


Sambil tengok AJL sambil makan mempelam. So sweet...secara keseluruhannya, aku puas hati jugak dengan AJL tahun ni. Maybe sebab aku dah xde favorite artis kot. TAk macam zaman skolah dulu2. Masa tu tensen gile kalau artis yang aku minat x menang. Cuma hampa sikit dengan persembahan Hafiz dak AF tue...macam ndak x ndak je.


Lagu Aizat yang menang tu pun sbelum ni aku xde la suke sangat tapi bila lagu tu direlatekan dengan arwah Yasmin Ahmad, aku terus merasa suka. Ooh....I adore her so much. Aku suka sangat denga filem-filem beliau. Cuma aku belum tengok talentime and Mualaf je. Mualaf aku wajib tengok. TAk tengok kat wayang, beli DVD pun ok. Ingat lagi zaman study dulu aku kena buat assignment tentang karya beliau. Sebenarnya aku suka karya beliau sebab it's touch my heart and very harmonious and sangat close to our life. Oh...betapa besarnya kehilangan kite. Al-Fatihah...

Gelagat cheryl, Ally and Faizal juga boleh dipuji. Yang paling aku kagumi ialah persembahan Faizal Tahir dihujungnya. Menengok Melodi siang tu, aku ngan kakak aku memang berdebar nak tengok apa jadi pada FT. Ternyata FT memang bersemangat tinggi menggunung. Tahniah yang teramat kepada beliau. Dari segi persembahan memang sangat best.

tahun ni nampaknya takde artis pompuan yang menang. Huhu...kenapa agaknya yek....Apapun, pemenang sudah ditauliahkan. Tahniah kepada Aizat, Black and Faizal Tahir. Keep up your good work

0 comments:

Post a Comment