Internet Marketing

Tak taulah apa term yang sesuai untuk digunakan. Yang pasti sekarang ni macam-macam cara digunakan untuk mencari rezeki. Aku juga tak nak lepaskan peluang. Dah ada Internet kat rumah ni aku terokai peluang untuk buat duit di Internet.

Memang ia masih baru bagiku. Mungkin dah ramai yang kaya raya buat duit kat internet ni. Tapi tak pastilah betul ke tidak sebab sekadar membaca sahaja. Tak pernah jumpa para taiko yang mengatakan mereka buat duit beribu-ribu hanya dengan bekerja dari rumah menggunakan internet. Antara option yang aku temui setakat ini ialah Google adsense dan affilliate. Masih dalam usaha mencuba.

Rezeki itu sentiasa ada dimana-mana. Terpulang kepada kita bagaimana untuk mencarinya. Insyallah, setiap manusia dikurniakan dengan rezeki dengan cara tersendiri. Ada yang dikurniakan dengan harta berjuta dan ada juga yang dikurniakan dengan keluarga bahagia. Kedua-duanya adalah rezeki dan kita harus bersyukur.

Berusahalah dan berdoalah kepada Allah semoga dimurahkan rezeki. Jangan pernah patah semangat dan jangan pernah berputus asa. Allah itu maha pemurah dan Allah suka mereka yang berdoa kepadanya.

Ya, aku akan teruskan usahakan mencari rezeki di Internet. Insyallah, aku juga akan menemui rezeki itu. amin.

0 comments:

Post a Comment