Internet Marketing Perlu ada Modal?

Huh..macam mana nak mula cari duit duit kalau tak de duit? Nak kerja pun kena ada modal. Modal untuk tambang pegi keja, modal lunch. Internet Marketing pun perlu ada modal jugak.

Jenuh dan terasa macam nak give up dah. Memanglah banyak program yang free untuk disertai, google adsense, bidvertiser. Affiliate macam clickbank dan ebay pun free jugak. Satu lagi yang menarik minat aku adalah vemmabuilders.

Memanglah free untuk join, tapi dalam usaha untuk berjaya dalam semua tu kena modal untuk advertising jugak. Nak beli domain name, hosting. Nak verified paypal pun kena ada credit card. Manalah aku ada credit card. Nak apply debit card pun nak modal jugak.

Hari ni aku terjumpa satu software yang best sangat dalam usaha nak increase income adsense aku. Tapi mahal giler. $47. Dalam malaysian ringgit seratus lebih la tu. It is a malaysian product. Aku memang respect giler dengan mereka yang buat tu. Best best best...

Tapi sesungguhnya kalau usaha digandakan, kemungkinan impian itu akan tercapai.

Internet marketing memang kena ada modal. Tak kira wang ringgit, tenaga dan masa. Buat masa ni modal yang aku ada hanyalah tenaga dan masa. Insyallah...Semua manusia ada rezekinya yang tersendiri.

0 comments:

Post a Comment