Join Blogger Forum Hari Ni

Hari ni terasa boring sesangat. Masuk Internet pun aku tak tau apa nak di search sampaikan sekali sekala aku type keyword seperti boring, poyo, bodoh, tak tau nak cari apa....haha....lucu jugak reslut yang kuar.

Finally aku rasa teringin nak masuk forum. So aku masuk forum bidayuh info. jangan tak tau aku ni bidayuh. Kat situ pun macam boring jugak. Sebab post pun kebanyakan dah outdated. Finally aku decide join blogger forum. Macam best. Tak de lah publish post baru, just reply to orang lain punya post je.

Anyway, kepada sesape yang join apa-apa Internet marketing punya program dan ada website sendiri, menyertai forum-forum yang berkaitan dengan niche website adalah cara yang baik untuk promote blog anda. Bagaimana?

Melalui Backlink...caranya, dengan meletakkan signature pada profile anda, atau letakkan link website anda pada setiap post. Mengikut buku-buku yang pernah saya baca, cara ini boleh menaikkan page rank disamping untuk menarik trafik ke website anda.

Aku pun masih cuba-cuba ni. Nanti kalo ada kemajuan akan dimaklumkan. Oh ye, blogger forum ni kebanyakannya di join oleh mereka yang mempunyai persoalan tentang blogging. Jika ada kemusykilan boleh lah masuk, and post kan soalan anda. Kalau tak nak post soalan pun boleh browse soalan member-member, sebab blogger forum ni dah lama bertapak, so kemungkinan ada soalan yang sama dengan permasalahan yang anda alami.

Anyway, my id dalam blogger forum ialah "sherry".Tak boleh nak add pun. Saja nak bagitau..

Salam....

0 comments:

Post a Comment